пʼятницю, 31 жовтня 2014 р.

"Бабусина казка" для іменинниці

Цю сорочку мені замовила одна жінка - просила відшити зі старої, ще бабусиної, сорочки орнамент. Бабуся була мініатюрна жінка і її сорочка впору тільки на теперішню дівчинку років 10-12. Але настільки гарна сорочка, що шкода не мати таку. Подивіться, яка краса!


Так і потрапила вона мені до рук, ця сімейна реліквія. Зачудовано милувалась нею і відшивала. Але теперішні матеріали і тканини внесли свої корективи. І ось - сорочка-внучка, хоч і схожа на свою сорочку-бабусю, але зовсім інакша вийшла.


Мініатюрний хрестик на сучасному полотні проти досить великого, вишитого на старій сорочці. Трішки мережок для більш легкого і ажурного вигляду. І ось - це вже подарунок для іменинниці, правнучки тієї бабусі-майстрині. Вона буде носити цю сорочку і буде відчувати нерозривний зв'язок поколінь - від матері до дочки, від бабусі до онучки...


Домоткане коломийське полотно, нитки ДМС. Косий хрестик, ретязь, мережки "прутик в розкол", "павучок".

4 коментарі:

  1. Боже какой шикарный узор\!!! Красотища!! и это таким малюсеньким крестиком!! Юля,а сколько времени заняла вышивка?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую :) Вишивалось приблизно два місяці. Але з ранку і до вечора. Сорочка вишита вже давно, але від вишиття до пошиття пройшло 1,5 роки. Деяким речам треба час і спокій до того моменту як вийти в люди.

      Видалити
  2. Юля,я велика шанувальниця вашої творчості,особливо зараз ,коли намагаюся вивчати нові шви і шити вишиванки. В мене є декілька запитань,якщо буде час ,дуже б хотілось отримати відповіді :
    Юля,ви самоучка чи десь вчилися,і як на вашу думку,можливо опанувати складну вишивку по книжкам і інтернету?
    Скільки часу в день ви вишиваєте? Скільки приблизно часу йде на чоловічу вишиванку,наприклад таку як "ПАНСЬКА"?
    і ще одне дуже важливе для мене питання, ви самі складаєте схеми,чи користуєтесь спец книжками, і якщо да,то якими.? Вибачте що так багато питань,але вони мені дуже цікаві і важливі. Буду дуже вдячна якщо знайдете час на відповіді.
    Настя.

    ВідповістиВидалити
  3. Юля, я ваша шанувальниця. Допоможіть , будь ла ка, підібрати схему для рушника вінчального для перевязання рук наречених. Буду дуже вдячна за допомогу

    ВідповістиВидалити