пʼятницю, 15 лютого 2013 р.

Трошки літа посеред зими. Сумка "Панночка"

Дуже давно хотіла вишити сумку. Натхнення додала прекрасна сумка Олі - PREKRASA . А тут така нагода - не тільки вишити, але і пошити! За вікном сніг, а у мене часточка літа. Уже уявляю, як би я прогулювалась серед зелені з цією красунею у руках...



Мереживо додає кокетства серйозній вишивці, як легенький вітерець у спекотну днину. Тільки шкода, що сумка ця не моя - прийдеться віддати. Так як це моя кваліфікаційна робота у якості кравця, яка залишиться у навчальному центрі. Зате тепер я знаю, як зробити сумку від і до. Так що чекайте - влітку у мене - нова сумка ;)

А тепер трішки подробиць. Тканина - льон білоруського виробництва двох кольорів - беж і бордо. Нитки - муліне фірми DMC. Мереживо - німецьке (так мені сказали). Фурнітура - ручки для сумки з лози, застібки-блискавки.

Техніки вишивки - вирізування, зерновий вивід, лічильна гладь.



І трішки зворотнього боку - там кишенька для дрібничок



Ну і як же без кишеньок усередині?.. Ось і вони



10 коментарів:

  1. Сумка чудова!!! Я в захваті!!! І мабуть, теж набралася натхнення. Дякую!!!
    Юлечка, твої роботи дивовижні...

    ВідповістиВидалити
  2. Юля, яке чудо! теж давно хочу вишиту сумку, але зупиняє те, що вишити то вишию, а от з шиттям :( проблемка. Може й мене ти підштовхнеш =)

    ВідповістиВидалити
  3. Дівчата, дякую!
    Markira, вишивай! Спитай кравчинь - можливо у вас в місті є така, яка сумки шиє ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Удивительно нежная и стильная сумочка!

    ВідповістиВидалити
  5. Сумка ПРЕЧУДОВА!!!
    Мені б було шкода її носити...
    Хай вона у тебе гарно носиться)))

    Запрошую по нагороду http://julygoncha.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  6. Юля, сумка класнючаааа! Молодець що все зробила сама! Вітаю з обновкою і гайда сміливо до нових висот!

    ВідповістиВидалити
  7. Ех, дівчата, не судилось мені її вигулювати - буде вона стояти собі поміж іншої краси на виставці (якщо хтось з начальства око на неї не покладе). Собі вишию іншу - хочу з іншими ручками. І ще думаю над візерунком - чи повторювати візерунок моєї сукні, а чи придумати щось цікавеньке нове.

    ВідповістиВидалити
  8. Сумка диво! Ніжна і така гармонійна , дивитися ваші роботи це насолода .

    ВідповістиВидалити
  9. Юль, а чи є МК в інтернеті по якому ти шила цю сумку? Чи тебе у навчальному центрі навчили? Твоя диво-сумка надихає, що хочеться спробувати зробити собі подібну.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марія, нема МК. Викрійку робила сама і шила сама, але то треба пробувати самому і шукати МК в мережі по пошиттю сумок. А так самій треба позгадувати, як воно робиться, бо навики втрачаються....

      Видалити